موشن گرافیک چیست؟ 

طراحی، گرافیک، حرکت، سه اصلی هستند که ما آن را به عنوان موشن گرافیک می شناسیم. 
در واقع هر طرح گرافیکی که متحرک باشد را می توان موشن گرافیک تلقی کرد. "موشن گرافیک"  امروزه با گسترش فضای دیجیتال و مجازی و همچنین اهمیت آن در زمینه دیجیتال مارکتینگ به انیمیشن (پویانمایی)های اطلاق می شود که در قالب تکنیک های پویانمایی و انیمیشن سازی در خدمت تبلیغات یک کسب و کار یا پروژه قرار می گیرد تا پیام تبلیغاتی آن کسب و کار را به شیوه‌ی بیانی جذاب در اختیار مخاطبان قرار دهد.

انواع موشن گرافیک

همانطور که گفتیم موشن گرافیک به هر عنصری که دارای تحرک باشد گفته می شود لذا برای سهولت تعیین تکنیک، موشن گرافیک به دسته های زیر تقسیم می شود. 

    1. موشن گرافیک 
    2. ویدئو موشن 
    3. موشن گرافیک ایزومتریک
    4. موشن گرافیک سه بعدی 
    5. استاپ موشن 
    6. لوگو موشن 
    7. تیتراژ 
    8. بنر متحرک

    چرا موشن گرافیک ؟ 

    چه لزومی دارد در تبلیغات خود از موشن گرافیک استفاده کنیم؟ آیا موشن گرافیک می تواند مخاطبان بیشتری را جذب نماید؟ 
    برای جواب این سوال باید بگوییم هر نوع از مدیای تبلیغاتی کاربرد خاص خود را دارد و باید در جای مناسب استفاده شود. اما مزیت های موشن گرافیک نسبت به انواع دیگر چیست ؟ 
    اولین برتری موشن گرافیک نسبت به مدیاهای تصویری دیگر مانند تیزر رئال، استاپ موشن و حتی انیمیشن هزینه کم آن است، سرعت در تولید موشن گرافیک می تواند مزیت دوم آن باشد.
    ارائه پیام تبلیغاتی متنی به صورت مستقیم می تواند پیام را به سادگی به مخاطب انتقال دهد و از پیچیدگی نحوه ارائه پیام بکاهد.
    استفاده از چند پیام به طور همزمان یکی دیگر از پتانسیل های موشن گرافیک است. 
    از آنجایی که موشن گرافیک استفاده بیشتری از قابلیت بصری و ارائه آن در قالب گرافیک دارد ماندگاری ذهنی بیشتری را در بر می گیرد.
    بنابراین در مدیاهای تصویری که جنبه آموزشی، اطلاع رسانی، خبری، آماری و تحلیلی و درکل، زمانی که پای اطلاع رسانی اثرگذار در میان باشد موشن گرافیک بهترین گزینه است. 


      Image
      موشن گرافیک سه بعدی
      موشن ایزومتریک
      موشن گرافیک دو بعدی
      ویدئو موشن
      استاپ موشن
      لوگو موشن
      بنر متحرک
      تیتراژ سینمایی

      مراحل ساخت موشن گرافیک؟ 

      هر پروژه موشن گرافیک خوب و حرفه ای دارای مراحلی که این مراحل شامل عقد قرارداد و مدت اجراء و ساخت پروژه، فیلم نامه و محتوای موشن گرافیک، متحرک سازی و بازبینی های متعددی رو شامل میشه.
      ما هر مرحله رو تقسیم بندی کردیم تا شما با روال کاری ما بیشتر و بهتر آشنا بشید. کافیه روی هر کدوم از مرحله ها کیک کنید تا جزئیات بیشتری رو بدست بیارید.

      مرحله اول (عقد قرارداد)

      برای شروع کار و ساخت موشن توسط استودیو 35 و رعایت حقوق دو طرف قراردادی به صورت کاغذی یا اینترنتی مابین طرفین (ما و شما) امضاء میشه تا به صورت جدی کار شروع بشه!
      تو این مرحله این اتفاقا می افته

        1. عقد قرارداد
        2. تعیین نوع موشن گرافیک
        3.  مدت زمان ساخت
        4. پیش پرداخت
        5. طرح ایده توسط شما یا تیم سی و پنج

      1

      مرحله دوم (ایده پردازی و فیلمنامه) 

      بعد از عقد قرارداد و طرح ایده اصلی داستان و ارائه اطلاعاتی که برای موشن گرافیک شما نیازه، ما ایده رو بسط و گسترش میدیم و ایده پردازی میکنیم تا بتونیم موشن گرافیک خلاقی رو به شما ارائه بدیم بعد فیلمنامه نوشته میشه و این مراحل رو دربرمیگیره.

        1. ایده پردازی
        2. نگارش فیلمنامه
        3. تایید فیلمنامه توسط شما

      2

      مرحله سوم (استوری برد و آبجکت ها) 

      بعد از اینکه فیلم نامه به نظر شما رسید و تایید کردین ما شروع میکنیم هر پلان یا صحنه رو طراحی کردن و شماتیک پلان رو طراحی میکنیم و بعدش کاراکتر ها، اشیاء و بک گراند و فورگراند ها رو طراحی میکنیم و در آخر سر پلان های موشن گرافیک رو با توضیحات برای تایید به شما ارائه میدیم.

        1. تهیه استوری بورد ابتدائی
        2. طراحی کاراکترها
        3. طراحی بک گراند و فورگراند
        4. طراحی آبجکت ها و اشیاء و هرچیزی که در موشن گرافیک هست
        5. کامپوزیت (چیدمان)
        6. تهیه فریم های کلیدی و پلان های و تایید توسط شما

      3

      مرحله  چهارم (متحرک سازی و بازبینی) 

      تو این مرحله ما بعد از تایید پلان ها شروع به انیمیت سازی یا متحرک سازی پلان ها میکنیم، تا پلان ها یک به یک پویانمایی بشه و در اخر سر یک ویدئو متحرک داشته باشیم و این پلان های پویانمایی شده رو تدوین میکنیم و بهم متصل میکنیم و در اخر سر یک موشن گرافیک جذاب داشته باشیم مراحلی زیر تو این مرحله این اتفاقا می افته .

        1. متحرک سازی کارکتر ها
        2. متحرک سازی آبجکت ها ، فورگراند و بک گراند
        3. تدوین و افکت گذاری
        4. اصلاح رنگ
        5. نریشن و گوینده
        6. خروجی ویدئو جهت بازبینی
        7. اصلاح و ویرایش نهایی

      4

      مرحله پنجم (موشن گرافیک آماده است) 

      تو این مرحله ویدئو نهایی آماده شده و به شما تحویل داده میشه، همانطور که در مراحل قبل مشاهده نمودید ما سعیمون بر اینه که بتونیم یک موشن و انیمیشن حرفه ای تقدیم شما کنیم از این رو در تمام مراحل کار به تایید شما میرسه تا رضایت کامل داشته باشید. تسویه حساب مالی تحویل فایل خروجی با کیفیت و فرمت تعیین شده

        1. تسویه حساب مالی
        2. تحویل فایل خروجی با کیفیت و فرمت تعیین شده

      5


        Image
        Image
        Image

        چرا استودیو سی و پنج ؟

        معمولا اکثر سایت های وقتی مخوان بگن چرا باید کارتون رو به ما بدید و به ما اعتماد کنید مزیت های رو برمیشمرن مثلا استفاده از نیروی متخصص، هزینه پایین، کیفیت بالا و … اما تمام این مزیت ها نسبیه، و میتونه فقط یه نوشته باشه ما برای شناخت بیشتر شما نسبت به دیده آل فیلم حرف نمیزنیم و سعی میکنیم با نتیجه کارمون به شما خودمون رو معرفی کنیم.

        برای شناخت بهتر دیده آل فیلم ویدئو زیر رو مشاهده کنید تا با خدمات ما بیشتر آشنا بشید.

        معمولا اکثر سایت های وقتی مخوان بگن چرا باید کارتون رو به ما بدید و به ما اعتماد کنید مزیت های رو برمیشمرن مثلا استفاده از نیروی متخصص، هزینه پایین، کیفیت بالا و … اما تمام این مزیت ها نسبیه، و میتونه فقط یه نوشته باشه ما برای شناخت بیشتر شما نسبت به دیده آل فیلم حرف نمیزنیم و سعی میکنیم با نتیجه کارمون به شما خودمون رو معرفی کنیم.
        برای شناخت بهتر دیده آل فیلم ویدئو زیر رو مشاهده کنید تا با خدمات ما بیشتر آشنا بشید.

        Image

        برخی از مشتریان ما

        Image
        Image
        Image
        Image
        Image
        Image
        Image
        Image

        سوالات متداول

        شما مشتری گرامی زمانی که قصد سفارش کار به تیم دیده آل رو دارید ممکنه سوالاتی قبل از سفارش، یا هنگام کار براتون ایجاد بشه برای سهولت پاسخگویی به این سوالات و شفاف و روشن بودن مراحل کار ما سوالاتی که اکثرا از ما پرسیده میشه رو براتون با پاسخ توی این قسمت درج کردیم تا بتونیم بیشتر با هم آشنا بشیم .

        Image

        مشاوره بگیرید!

        شما عزیزان اگر هر سوال و مشکلی قبل از سفارش دارید و یا جهت آشنایی با نحوه ساخت موشن گرافیک توسط ما می توانید با استفاده فرم و یا با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

        09903566635

        02188927460

        درخواست مشاوره 

        با انواع موشن گرافیک بیشتر آشنا شویم!

        Image

        موشن گرافیک فلت یا دو بعدی

        هر پروژه موشن گرافیک خوب و حرفه ای دارای مراحلی که این مراحل شامل عقد قرارداد و مدت اجراء و ساخت پروژه، فیلم نامه و محتوای موشن گرافیک، متحرک سازی و بازبینی های متعددی رو شامل میشه.

        ما هر مرحله رو تقسیم بندی کردیم تا شما با روال کاری ما بیشتر و بهتر آشنا بشید. کافیه روی هر کدوم از مرحله ها کیک کنید تا جزئیات بیشتری رو بدست بیارید.

        Image

        موشن گرافیک سه بعدی

        هر پروژه موشن گرافیک خوب و حرفه ای دارای مراحلی که این مراحل شامل عقد قرارداد و مدت اجراء و ساخت پروژه، فیلم نامه و محتوای موشن گرافیک، متحرک سازی و بازبینی های متعددی رو شامل میشه.

        ما هر مرحله رو تقسیم بندی کردیم تا شما با روال کاری ما بیشتر و بهتر آشنا بشید. کافیه روی هر کدوم از مرحله ها کیک کنید تا جزئیات بیشتری رو بدست بیارید.

        Image

        موشن گرافیک ایزومتریک

        هر پروژه موشن گرافیک خوب و حرفه ای دارای مراحلی که این مراحل شامل عقد قرارداد و مدت اجراء و ساخت پروژه، فیلم نامه و محتوای موشن گرافیک، متحرک سازی و بازبینی های متعددی رو شامل میشه.

        ما هر مرحله رو تقسیم بندی کردیم تا شما با روال کاری ما بیشتر و بهتر آشنا بشید. کافیه روی هر کدوم از مرحله ها کیک کنید تا جزئیات بیشتری رو بدست بیارید.

        Image

        ویدئو موشن

        هر پروژه موشن گرافیک خوب و حرفه ای دارای مراحلی که این مراحل شامل عقد قرارداد و مدت اجراء و ساخت پروژه، فیلم نامه و محتوای موشن گرافیک، متحرک سازی و بازبینی های متعددی رو شامل میشه.

        ما هر مرحله رو تقسیم بندی کردیم تا شما با روال کاری ما بیشتر و بهتر آشنا بشید. کافیه روی هر کدوم از مرحله ها کیک کنید تا جزئیات بیشتری رو بدست بیارید.

         

          Image
          Image
          Image

          Image

          مزایای استفاده از موشن گرافیک در تبلیغات 

          ترکیب تصاویر متحرک با صدا می تواند به خاطر سپاری را در انسان تا حد زیادی افزایش دهد در یک تحقیق 3 روزه مشخص شد است تنها 10 درصد از کسانی یک صدا را شنیده اند به خاطر دارند اما زمانی که این صدا با تصاویر همراه می شود به 65 درصد افزایش یادگیری بهبود پیدا می کند همانند کتاب های مصور و انیمیشن های که در کودکی مشاهده نموده ایم.

           با موشن گرافیک :
            1. یک موضوع آموزشی و تبلیغاتی را اطلاع دهید
            2. توضیح یک مفهوم پیچیده را ساده و آسان کنید
            3. سازمان، محصولات و خدمات خود را معرفی کنید
            4. به تیم خود و یا مخاطبانتان آموزش دهید
            5. مخاطبانتان را به سمت اهداف خود سوق دهید
            6. بازدید تبلیغاتی خود را افزایش دهید
            7. تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید
            8. در عرصه دیجیتال مارکتینگ خود جولان دهید

          پایگاه دانش یا همون بلاگ ما!

          All
          عکاسی پوشاک

          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-1

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-2

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-3

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-4

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-5

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          پروژه عکاسی برند زارا

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای...

          Learn More
          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-5
          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-4
          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-3
          پروژه عکاسی برند زارا-duplicate-1-duplicate-2

          درباره ما چه میگویند!

          Image

          حمید رجائی

          مدیر عامل شرکت دیده آل

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

          به باشگاه مشتریان ما بپیوندید

          لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و

          متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

          Image